torsdag 21 mars 2013

Även jag har varit liten!

En gång i tiden för typ 3 år sen var jag liten och söt
(numera är jag bara söt och väger ca 36 kg).


Jag var väldigt busig och gillade att bita matte och husse så mycket så dom blev helt villrådiga hur dom skulle få mig att sluta utan att bli allt för arga på mig. Numera vet dom att jag mest naggar lite på dom mjuk och snuttar på deras arm då och då för att jag älskar dom så mycket.

Liten dobermann valp söt


Jag gillade också att hoppa mycket eftersom jag vill vara i ansiktshöjd.


Galen dobermann valp fast det syns inte här

Matte var jättesmart och hade ju haft två bruna busar tidigare som aldrig hade hoppat så hon trodde det skulle växa bort av sig själv 

"vuxna dobermanns hoppar inte!"

Så jag gör som jag vill, hoppar och är söt.... om vart annat och hela tiden.
Man skulle kunna säga att hoppa högt är min hobby.

Over and out från Naomi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar