lördag 6 april 2013

Film lördag!

Om man nu skulle vilja ha lite hundunderhållning såhär på lördag kvällen med hundtema, vad rekommenderar ni?

Om man nu specificerar det lite till två raser Chihuahua och Dobermann så smalnar det verkligen.

Om vi nu dessutom sorterar det på att filmen skall handla om Chihuahua eller Dobermann och inte bara under ett par minuter så är det riktigt tunt!

Vi börjar med Dobermann....




Och fortsätter med Chihuahua


Detta är de två filmer jag tänker först på.

The dobermann gang har jag sett på en hyr VHS för länge sedan.
Och jag måste erkänna att Beverly hills Chihuahua har jag inte ens sett... 
(Jag ska jag lovar Diva det)

Har ni några filmer att föreslå? (måste vara där dobbis/vavvor är med MYCKET!)

För er som vill kolla in fler filmer där dobbisar spelar en stor roll kan kolla in här


Och vavvor har vi här


Har en drös filmer där raserna bara är med liiiite, men det får bli ett annat inlägg nu är det dags för film!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar